Klient podchodzi do urządzenia wydającego bilety, które jest zainstalowane w obszarze obsługi klienta.
Klient wybiera rodzaj sprawy z listy wyświetlanych na ekranie poprzez dotknięcie odpowiedniej pozycji.
Klient otrzymuje papierowy bilet i oczekuje na wyświetlenie jego numeru biletu na głównym wyświetlaczu LED.
Pracownik obsługi klienta widzi na swoim software'owym panelu przywoławczym, że oczekuje do niego klient i przywołuje go.
Na głównym wyświetlaczu LED zostaje podany numer stanowiska obsługi klienta oraz numer pokoju. Dodatkowo zostaje podany komunikat głosowy przywołujący do stanowiska.
Numer biletu klienta i numer stanowiska obsługi klienta wyświetlane są na głównym, zbiorczym wyświetlaczu LED znajdującym się nad wejściem do właściwego pokoju. Dodatkowo na wyświetlaczu stanowiskowym zaczyna migać numer klienta.
Klient podchodzi do właściwego punktu obsługi klienta i przedstawia swój bilet.
Po zakończeniu obsługi, pracownik obsługi klienta oznacza wezwanego klienta jako obsłużonego lub anuluje jeśli się nie pojawił.